Správné načasování s citem pro potřeby nekomerčně založené populace předurčilo další vývoj tvůrčí působnosti výtvarnice, která změnila módní tvář regionu. Petra Sasanca Gherbetz přinesla nové impulsy propojení tradic a současnosti Ostravska. Založila ojedinělý koncept CITY FOLKLORE. Při zahájení provozu prodejny designu a netradičního módního oblečení, vycházející z tradic regionu, přišla další výzva pro Prestigeteam®. V návaznosti na první společnou černobílou realizaci "dívky s králíčkem" vznikl nový vizuál "dívka s mlékem". Opět minimalistická černobílá kompozice se vyvíjí tentokráte do dospělejší fáze. Fotografii zhotovil student střední školy Matěj Damek.
Společnost PMST k desátému výročí působení zadala vybudování své nové a neotřelé korporátní identity Prestigeteamu®. Podle koncepce Patrika Hořelici vznikla vtipná, svěží a srozumitelná prezentace. Zdůrazňuje individuální přístup ke klientům a prestižní postavení společnosti na mezinárodním trhu. Na vzniku prezentece se podíleli: programátor- Jiří Glinz / animace- David Pacult / logo- Marina Učíková / grafika- David Pacult, Jaroslav Suk / textové korektury- Anna Visser, Roman Pašek, Maja Eckstein.
Společnost PMST přinesla do českých vod před desíti lety nové pojetí prezentace prestižního mezinárodního modelingu (novátorské focení přirozených fotografií bez líčení a grafických úprav; způsob hledání a přípravy mladých dívek pro světový modeling). Průkopnické kroky a původní webová prezentace (programátor Martin Kaše) byla následně aplikována většinou modelingových agentur, inspirovala vznik nové vlny scoutingových divizí a společností po celém světě.
Společnost PMST dlouhodobě podporuje mladé i erudované talenty v oblasti designu, návrhářství, fotografie. Jejich jména se objevují právě v některých realizacích Prestigeteamu®.
Aktivity Prestigeteamu® věnované legendě trampingu a zlatokopectví v projektu Zlatokop Henry® jsou ošetřeny kombinovanou ochrannou známkou ÚPV ČS: 340808
Logo projektu zaměřeného na hledání opravdového bohatství vytvořila Petra Sasanca Gherbetz.
Originální webová prezentace projektu Zlatokop Henry® byla zprovozněna při příležitosti mistrovství rýžování zlata ve Zlatých Horách 2014.
Mezinárodní ikona tradic československého zlatokopectví Zlatokop Henry ožívá za pomoci webové prezentace WEBOVNICE- truhlice pokladů krále rebelů a dobrodruhů. Získává si novými aktivitami přízeň mladé generace. Dostává se organickou formou (bez placených reklam) na přední místa v internetových vyhledávačích, získává zájem médií. Začíná propojovat dříve neslučitelné oblasti: umění, vědu, tradice, řemeslo, dobrodružství, rebelii a zábavu.
Webovnice určuje moderní styl nekomerční prezentace. Inspiruje jednotlivce a skupiny. Prezentuje talenty a výjmečné aktivity. Stává se celorepublikově předlohou pro vznik nových projektů.
Prestigeteam plní své poslání: Nezištně obohacuje život kolem nás.
Nepřetržitá podpora mladých talentů přináší své výsledky. Renomovaný šperkař Karel Votipka zhotovil kolekci šperků ze sbírky kamenů Zlatokopa Henryho a nebojí se zároveň dát šanci mladým umělcům. Pro první originální show v Království Zlatokopa Henryho nafotila kolekci Henryho odysea ve špercích Karla Votipky Lenna Barrie. V rámci projektu EU MODELS® vznikla série fotografií zhotovená studentem střední školy Matějem Damkem. Oba rozdílné koncepty pro totožné šperky jsou dílem Patrika Hořelici.
Zahájení výstavy Chlapská záležitost v Praze. Tvůrci úspěšné expozice Království Zlatokopa Henryho ve Zlatých Horách společně vystavují svoji tvorbu v prestižní galerii KusKovu.
Světově uznávaný šperkař Karel Votipka a nejúspěšnější kováři v republice z Kovárny Milostovice dali šanci i mladším tvůrcům. Výstavu doplnil šperky z recyklovaných časoměřičů pedagog umělecké školy Jiří Broš a provokativními fotografiemi oživila chlapskou sestavu Lenna Barrie.
Kurátor výstavy Patrik Hořelica kladl velký důraz na opravdovost, poctivost, řemeslnou zručnost a uctění tradic. Bylo naplněno poslání Prestigeteamu.
Zahájení 2. originální roční show MLUVÍCÍ KAMENY v Království Zlatokopa Henryho
Originalita 1. roční show pod názvem Odysea ve špercích Karla Votipky upoutala svoji propracovaností pozornost odborníků mimo region. Stanovila vysokou laťku projektu Zlatokop Henry®. V pořadí 2. roční show nekonkuruje předešlé show designem ani zvučnými jmény.
4 obyčejné kameny ze sbírek Zlatokopa Henryho vyprávění neobyčejné příběhy o hodnotě opravdového přátelství. Literární pojetí 2. roční show předznamenává další vývoj projektu Zlatokop Henry®.
Vznikají první vazby s prestižní uměleckou soutěží Studentská Thálie®. Připravuje se charakter a příběhy nové literární a filmové postavy KRÁL REBELŮ A DOBRODRUHŮ- Zlatokop Henry.
Grafický rukopis webové prezentace projektu Zlatokop Henry (WEBOVNICE) a doprovodný literární výtisk povidek MLUVÍCÍ KAMENY nese rukopis Veroniky Stojanovové, použito je "nové logo s korunou" Vladimíra Chalupy.
Pro prezentaci WTF 2014 byla použita nadčasová fotografie zhotovená PRESTIGETEAMEM® již v roce 2011. Při vzniku „dívky s králíčkem“ bylo patrné, že navazující aktivity budou jen otázkou času. Minimalistický surový černobílý koncept je dílem Patrika Hořelici. Fotografii zhotovil fotograf Jaroslav Kocián z Havířova, který kvalitou svých prací reprezentuje to nejlepší z tvorby regionu. Triko s králíčkem a postprodukce plakátu nese rukopis umělkyně jménem Petra Sasanca Gherbetz.
Zahájení 1. originální roční show v Království Zlatokpa Henryho
Kameny ze sbírek Zlatokopa Henryho se staly inspirací pro mezinárodně uznávaného šperkaře a odborníka na kameny Karla Votipku.
Propagační slogany: Jesenicko země pokladů a ZlatoHorsko šperk Jesenicka tato roční show dokonale vystihuje.
Doprovodné příběhy ke šperkům o cestování časem po ZlatoHorsku jsou propojeny s ostatními regiony, kontinenty i galaxiemi.
Grafiku zhotovila Lenna Barrie.
Odborné texty připravil Ing. Petr Černý.
V rámci městských slavností Zlaté dny města Zlaté Hory byla za přítomnosti starosty města Zlaté Hory Ing. Milana Ráce otevřena pamětní místnost Jindřicha Hořelici.
Expozice pod názvem Království Zlatokopa Henryho vznikla podle návrhu autora projektu Zlatokop Henry® Patrika Hořelici.
Tvůrci kovových vitrín z důlních vozíků: Kovárna Milostovice
Socha Zlatokopa Henryho: Jana Vytřasová
Malba mapy Zlatých Hor: Bc. Boleslav Doboš
Součástí expozice bylo zahájení první originální roční show pod názvem Henryho odysea ve špercích Karla Votipky, doprovodné fotografie připravila Lenna Barrie.