Na první celorepublikové konferenci ombudsmanů, která se konala pod záštitou Univerzity Karlovy a starostky Prahy 1 byla udělena cena Benátské zrcadlo 2024. Ocenění za mimořádné zásluhy v oblasti ombudsmanství získala PhDr. Kateřina Šámalová, Ph.D..
Prestigeteam se připojuje ke gratulantům a zároveň je mu ctí, že cena Benátské zrcadlo vznikla ve spolupráci Asociace firemních ombudsmanů a Prestigeteamu. Autorem Benátského zrcadla je kreativní ředitel Prestigetamu Patrik Hořelica.
Prestigeteam si velice cení důvěry, kterou mu svěřila Asociace firemních obudsmanů. Nesnadný cíl: pomáhat lidem, firmám, institucím. Oslovit všechny srozumitelným jazykem.
Patrik Hořelica připravil nejen logo. Další zatím utajované motivy tvořící vznikající identitu budou přestaveny na historicky první celorepublikové konferenci ombudsmanů v České republice.
K blížícímu se výročí 20ti let svých počátků aktualizuje Prestigeteam logo. Nemění však své poslání. Redesign pokračuje v tradici, hrdosti ke svým kořenům a své vlasti.
Původní ,,pečeť kvality" nahradily nepřehlédnutelné linie směřující ke stanoveným cílům.
Pod novou svěží identinou je podepsán zakladatel a creativ director Prestigeteamu Patrik Hořelica.
V rámci festivalu Bezručova Opava v arkádách v Dvořákových sadech bylo oficiálně zahájeno sochařské symozium.
Horké odpoledne v parku osvěžila vtipná prezence Prestigeteamu. PEXESO DNA OPAVA, prozrazující základní kruhové motivy, sloužilo mnohým přítomným i jako vějíře.
Pexeso DNA OPAVA prozrazuje další modifikace základní myšlenky. Socha se stává možným budoucím symbolem identity města a edukačních programů. DNA OPAVA je všem srozumitelný učebnicový příklad vhodného lovebrandu. Opavští patrioti, autor návrhu sochy DNA OPAVA Ondřej Géla a creativ director prezentace DNA OPAVA Patrik Hořelica, s pokorou a humorem definovali lásku k rodnému městu a inspirovali ostatní k objevování DNA OPAVA.
V rámci festivalu Bezručova Opava ve večerních hodinách v Art club OKO pokračovalo zahájení sochařského symozia.
Premiéra svižného dvoumitového videa DNA OPAVA oživila jako jedíná statické prezentace ostatních soutěžících. Je to zásluha především členky Prestigeteamu Veroniky Stajanovové, která má mnohaleté zkušenosti s edukačními programy pro Galerii hlavního města Prahy. Její ucelenou tvorbu můžeme sledovat na VERAICON.
Video DNA OPAVA prozrazuje další modifikace základní myšlenky. Socha se stává možným budoucím symbolem identity města a edukačních programů. DNA OPAVA je všem srozumitelný učebnicový příklad vhodného lovebrandu. Opavští patrioti, autor návrhu sochy DNA OPAVA Ondřej Géla a creativ director prezentace DNA OPAVA Patrik Hořelica, s pokorou a humorem definovali lásku k rodnému městu a inspirovali ostatní k objevování DNA OPAVA.
DNA OPAVA: námět Patrik Hořelica / grafika Veronika Stojanovová
Počátky Prestigeteamu jsou spojeny s počátky nadějného uměleckého kováře Onřeje Gély, jehož tvorba obohatila několikrát projekty Prestigeteamu. Z nadějného mladého umělce se stal během let mezinárodně uzávaný kovář. Jeho návrh sochy DNA OPAVA podpořil scénářem creativ director Prestigeteamu Patrik Hořelica. Spolupráci přijala další osvědčená teamová hráčka. Grafickou podobu dovedla k dokonalosti dřívější studentka, nynější profesionální edukátorka a grafička Veronika Stojanovová. Její práci oceňují jak Galerie hlavního města Prahy, tak zahraniční charitativní organizace, ve kterých působí.
Příběh DNA OPAVA, o její historii, současnosti a budoucnosti potvrzuje nepopiratelný cit uměleckého kováře Ondřeje Gély pro uchopení matérie. Jeho vítězná socha pro Ostravu Pocta hornictví z roku 2013 se stala legendární součástí místního koloritu. Objevuje se na většině propagačních materiálech města, v dětských knihách a hlavně si získala neobyčejně vřelé přijetí obyčejných lidí.
Bude zajímavé sledovat, zda město Opava bude chtít mít svou vlastní DNA.
Prestigeteam se složitých výzev nebojí, naopak rád je přijímá.
Obor zaměřující se likvidaci nečistot je často dehonestován. Jak jasně dát najevo, že i tento obor může nabízet špičkový servis, nejmodernější technologie a nečekaně vysokou kvalitu?
Creativ director Prestigeteanu Patrik Hořelica připravil začínající společnosti Efektivní úklid základní verzi identity. Vy zatím můžete poznat její první část. Díky minimalistickému logu bez infantilních obrázků kýble a hadru půjde jistě o maximální minimalizaci všeho nepotřebného.
Existují dvě možnosti: vyzkoušet služby této firmy již nyní nebo si počkat na dokončenou verzi identity.
Zakladatel Prestigeteamu Patrik Hořelica, který ve Zlatých Horách pokračuje v odkazu svého otce Zlatokopa Henryho, se zúčastnil slavnostního zahájení oslav.
Při této příležitosti město Zlaté Hory navštívili také umělecký kovář Ondřej Géla, šperkař a pedagog Jiří Brož. Tyto již osvědčené členy Prestigeteamu posílil svoji přítomností i umělecký sklář Luláš Kalivoda.
Cílem jejich návštěvy nebyla pouze oslava, nýbrž instalace nové turistické atrakce ORLOJE REBELŮ. U příležitosti oslav a také letošního Mistrovství světa v rýžování zlata ve Zlatých Horách byla trvale instalována v paměrtní místnosti Zlatokopa Henryho jedna z největších rýžovacích pánví na světě, která zároveň ukrývá tajemství všech zlatokopů.
Cílem Prestigeteamu bylo, aby při dalších oslavách města zůstala na rok 2024 hmatatelná vzpomínka. Kolektivní dílo ORLOJ REBRLŮ je ukázkovým příkladem zachovávání uměleckých tradic, poselství předků, odzkazem budoucím generacím.
ORLOJ REBELŮ byl porvé vystaven v Praze v roce 2014. Následně zdobil hradní věž na Helfštýně.
Tvůrci ORLOJE REBELŮ: umělecký kovář Ondřej Géla, šperkař a mineralog Karel Votipka, šperkař a pedagog Jiří Broš, malíř Luben Petrov, creativ director Patrik Hořelica
Kreativní ředitel Prestigeteamu Patrik Hořelica se zcela ponořil do návrhu nové identitity dětské vodácké skupiny ŠÁN. Od počátku historie ŠÁNu (1968), uplynulo v řekách již moho vody. Cyklus koloběhu vody v přírodě se stal lifemotivem celého návrhu prezentace. Zároveň se v navrhované grafice odráží dojemné poselství, které až neuvěřitelně kopíruje koloběh vody. Nezkušení nováčkové dospívají, získávají životní zkušenosti, které později opětovně předávají mladší generaci. Takováto témata jsou Prestigeteamu velice blízká a svoji podstatou naplňují základní smysl Prestigeteamu.
Nezasvěcenému nečitelný název ŠÁN nic neříká. Jasně definovat význam slova bylo prvním úkolem. Vymyslet grafiku, která by spojovala jednotlivce, menší skupinky na kajacích, více týmů i generací byla další zajímavá výzva.
Celou prezentací prosakuje opakující se a rozrůstající se přítomnost lovebrandu.
Úspěšná realizace redesignu tvůrců Prestigetamu z roku 2015 pro zahraniční společnosti NEW FACE (založené v roce 1985), přinesla další nabídku ke spolupráci. Agentura NEW FACE se pro nové booky nebála aktualizovat logo a styl pro ostatní tištěnou prezentaci.
Zadámí znělo: ponechat již ikonický retro styl webové prezentace (kterou Prestigeteam realizoval na klíč) a jen doplnit něčím novým.
Creativ director Patrik Hořelica zavrhl přebít stávající vizuál ještě divočejší variantou, zvolil opačnou cestu. V novém pojetí zcela obrátil pricip. Dal přednost zviditelnění krásy jednotlivých modelek a modellů, které jedna z nejdéle existujících agentur na světě reprezentuje.
Nové, minimalistické pojetí pro tištěnou verzi grafiky zhotovila Veronika Stojanovová.